marți, 28 decembrie 2010

2011!!!

  Si...asa a mai trecut un an...:) da unul chiar tare dupa parerea mea...am avut parte de surprize...placute si neplacute:))...mi-am dat seama ce prieteni buni am si ca pe acestia vreau sa-i pastrez :x, m-am distrat...am fost in vacanta unde mi-am dorit....si chiar ma mir cum anul acesta a trecut asa repede...parca ieri luasem vacanta de vara si eram super-fericita ca o sa stau sa ma relaxez...fara teme:-& si fara nimic stresant;)...Voi sunteti pregatiti sa lasa-ti 2010 in urma si sa asteptati 2011?...Eu ...da cu toate ca am o oarecare strangere de inima...pentru ca ma leaga mai multe de acest an...dar sa speram ca urmatorul va fi mai bun decat acesta si mi se vor intampla lucruri mai bune de care sa-mi aduc aminte....Bineinteles ca dupa Craciun asteptam nerabdatoare Revelionul...si in fond o ultima bataie cu zapada in ultima zi a anului nu se rateaza:)...Incepand cu ora 00:00 suntem deja in noul an:)...Va urez un an nou plin de iubire...bla bla:))....si tot ce va doriti!!! Ne vedem in 2011!!!



Un comentariu: