duminică, 9 ianuarie 2011

Revenireee 2011!!

.....Heii lume....m-am trezit si eu akm:))....sa mai scriu ceva...Pai....nu prea am avut ce sa scriu in acest timp...si am lasat-o mai moale cu blogu...dar e 2011 si trebuie sa revin:))...In vacanta nu a fost mare lucru...am stat acasa....si la fel si de revelion (mrg...am avut invitati)....
      In schimb anul asta a fost perfect mai ales ca am inceput saptamana de la mijloc:)) si s-a terminat fff.repede bineinteles ca a fost si plictisitor(ce poti face la scoala interesant...? hmm poate doar pauzele alea in care zaresti baieti:->..:)))
     Dar...asta a fost un weekend ..hmm km sa-l descriu..:''woow''....am fost in vizita la cnv si am vzt un baiat superb(logic 20 ani...:))).....si mi-am mai fkt o prietena:))......iar a doua zis a fost si mai super...pai a fost ziua alexx-ei...si am fost la mall la afi...o mica incercare a fost sa ne dam cu patinele...(--Hei nu m-am mai dat cu ele de un an--):))....si bineinteles ca eu alexxa si maria ne tineam de mana :)) altfel nu se poate(credeti-ma).
Ehh...a fost si un lucru bun in asta cu toate ca peurma nu mai puteam de picioare....Am vazut un baiat (ohooo) minunat ...dar niciuna nu a avut curaj sa il intrebe cand se termina tura:))....(asa de frumusete...nu k nu am fi stiut :->....dupa care mrg...o sa fie alta postare k ce film am vzt....si km Maria este moarta de foame mereu:)) am mers la Nord See...De aklo incepe partea interesanta ...Am zarit noi de sus un baiat dragut :x si am zis sa mergem langa masa lui...ne-am pus noi aklo si mai vin inca 2 ...normal nu erau mai frumosi k el..(dupa multe priviri....:)) a plecat si a vnt altu in fata noastra,...au mai trecut doi frumosi pe langa noi..am mai vazut un specimen de la scoala:)) si knd sa urcam scarile a zarit Maria o frumusete=)) care dupa parerea ei a fost cel mai ''scump''...ehh cam asa si k ziua de azi...Una plina de Baieti:))

 ...Paai defapt o sa pun filmul in postarea asta:))


    Deci...Am fost cu Maria si Alexxa la filmul ''YOU AGAIN''....un film....misto chiar tare...o comedie interesanta si foarte amuzanta......Este recomandat:))Nu va povestesc mai multe.....:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu