marți, 28 decembrie 2010

Si...Ningee!!!

   Ehh chiar daca nu a nins de Craciun :((.....cu toate ca toti am dus lipsa de un Craciun cu zapada ...a nins acum dupa 2 zile de la acesta.Macar va ninge de Revelion....stiu ca nu va avea acelasi farmec...dar...e ceva....Cand am vazut ca ninge cu niste fulgi asa mari...deja ma gandeam la urmatoarele zile cand voi merge cu prietenii cu sania.Chiar daca unii dintre voi considera asta copilaros...eu consider ca nu este si la fel si prietenii mei:x....Macar ne distram si nu tinem cont cand facem asta de varsta si de oamenii din jurul nostru;)....Deci mergeti si distrati-va in zapada alaturi de prieteni pentru ca daca nu ar fi zapada...iarna nu ne-am mai distra asa mult... Iarna este asteptata de multi in special de copii care sunt dornici sa iasa afara si sa se distreze.
Zilele se duc imediat ca fulgii albi ce coboara din vazduh.








Deci...bucurati-va de iarna!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu