luni, 17 ianuarie 2011

Things....

     Things....(la ce m-am referit oare?)....La lucrurile noi pe care le-am facut si pe care vreau sa le fac...imi mai povestesc putin viata:)) In primul rand:
   Scoala:-& ....Azi...(Luni)...
          --Azi....am inceput prin a am scula devreme...si a sfarsii prin aproape intarziat la scoala:))....nu mare chestie...Maria ..logic k a intarziat(serios nu se simte bine daca nu intarzie:))).....am ras,am...hmm...Vorbit:)) si prin a face o prostie:)) am dat in Maria k penaru' pana knd i s-a spart pixu rosu si s-a imprastiat peste tot(si rosu...fiind) si uite asa azi dupa scoala am avut ce face...:Am curatat penarul Mariei...(care akm e la uscat:))) si km asa....o zi hmm....in prima ora de franceza ne-a dat nota la portofolii si in prima ora de mate asa numitul dezastru :TEZELE....pai....adik....da....am luat ...hmm...6..fuck...fira-r as fi luat nota m-ai mare dar ...ehh ce sa fac eu:(...las' k fac eu la un fel in semestrul 2....si akm ne-a pus mediile in creion si la mn:''Da...incercam un 8...'' ...km dracu incercam? adik ori pui ori nu mai pui..:)) raspuns:(ORIII:))) mrg...km asa si k aventurile de azi:))




   Filme...:D

            --O sa pun cateva filme pe care as vrea sa le vad...k prietenii (hmm asta dak ma mai lasa dupa nota de la teza:|..)..Nu sunt in ordine...
          1.Turistul...(ala k Angelina Jolie si Brad Pitt:)))
          2.Love and other drugs...(hbn...despre ce e vorba...:)) dar ...merge:))
          3.Orasul(asta cred k merge vazut si aks...nu neaparat la cinema...nu cred k e nemaipomenit)
          4.Anotimpul vrajitoarelor(e cu Nicolas Cage...hmm de obicei are filme bune...ce sa zik)               
          5.Vicky,Cristina,Barcelona(:)) doamneeee...cum suna..:)) mrg l-am gasit pe blogu' CG...si am zis ca poate merita vazut....)
          6. Harry Potter part 2 ( bah asta trebuie pus nr 1....k trebuie s-al vad knd apare)
          7. Piratii din Caraibe...(sa vedem...oare km o fi si asta...)
...........Si mrg...multe...nu le pot insira pe toate


   Telefoane...:))

           Sincera sa fiu...imi pare rau de Maria ..(saraca) a stat si ma ascultat vorbind incontinuu despre un nou telefon pe care as vrea sa mi-l iau....Am plimbat-o k mn pana la Vodafone...si dupa am fost k ea la Orange insa nu a scapat fara sa nu tastez cva acolo:))...Initial  vroiam Htc Wildfire...si ink mai vreau dar...mrg si am convins-o pe mama sa-mi ia unu k tastatura full qwerty....ehh...e bun si ala decat Corby asta(aoloo nu-l mai suport=)))....Mrg

Muzicaaaaaa

       --Nu-mi vine sa cred....dupa postarea Mariei pe blog despre muzica rock..si tot asa m-am gandit si am zis ''Bah ce dracu eu nu am ascultat pana akm muzica rock k ...nu am avut o pasiune si nici nu am fost curioasa dar akm...''.doamne tre sa trec in calendar NU-Mi vine sa creddd am ascultat Green Day ...hmm  nu e asa rau chiar sunt misto unele melodii.....si Avril Lavigne am mai ascultat eu asa una 2 melodii dar nu cine stie ce inainte....dar akm mi sa pus pe mel ''What the hell''....km merg afara....what the hell.....ma culc....what the hell......ma scol....what the hell....fac dus...what the hell....imi vin incontinuu versurile melodiei in minte si nu ma mai pot oprii:)))) Maria esti de vina:)) tuuuu...:))eee si altele adik...mrg tre sa caut eu p'aklo si Bruno Mars
...surpinzator melodia ''Just the way you are'' si ''Grenade'' sunt chiar misto...si linistitoare si profunde...nush merita ascultate....:)

































Carti


      --Mi sa mai pus o chestie sa citesc ''Academia Vampirilor'' ...dupa multe pareri am inteles k e chiar foarte misto...deci dupa ce termin Harry Potter 4(pt scoala)...ma apuc de asta k vampiri(imprumutata de Maria...saraca am pomenit-o peste tot:)))....alta...chestie si asta....





Cadou

         --Pai in vara face Sis'..(Maria ) 14 ani bahhh...si ce sa fac...hmm thinking...de pe akm ma gandesc ce cadou special as putea sa-i fac...si tada...akm am niste idei grozave m-am sfatuit si k alte persoane si.......heiii sper sa-i placa...(eu trebuie sa planuiesc mai demult k peurma las pe ultima suta de metrii si nu mai iese ceva misto)...deci ....deabea astept sa implineasca 14 ani...sa merg la petecerea aia a ei nemaipomenita de la piscina (cica)...ohoo deabea astept..si k ocazia asta nu o sa ne mai fie ....hmm interzis sa intram in mall(cu toate k intram fie k e bn fie k nu)...pt k ne lasa k Maria(mama omida:)) o sa aiba grija de noi:))))..Bine eu vorbesc de lucruri pt vara ...din iarna:))

       





Nu-mi vn sa cred cata postarea am facut=)) ...pai am avut multe sa spun si...akm am terminat ...sau nu?:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu