luni, 17 ianuarie 2011

Heheiiii....Reduceri!!!!!:))

    Reduceri....hmm:)) ce mi-o fi venit k postul asta....nush nu-i vad rostul:)) dar...totusi e vorba de cumparaturiiii uhuu:))...Pai sezonul asta sunt reduceri de de la 30% pana la 70%....deci va rog....e ceva...weekend-ul asta...am fost cik..la cumparaturi(eu doar m-am uitat...k akm econimisesc bani:))).....si la C&A au bagat ochelari de soare:)))))) (bn....eu vroiam sa-mi iau dar mama a zis k am inebunit...tot imi iau eu:))) deci...este timpul potrivit pt o tura de cumparaturi....ieftinite...la jumate de pret...Ce dracu eu le fac astora reclama?:))
   Da....mrg....deci Maria ai zis k mergem la cumparaturi da?:( bah si la accesorii bah? incredibil:)))....Deci nush ce face-ti voi dar eu ma duc la cumparaturi....(sa-mi iau ochelari de soare:)))....Maria...hai fuga la cumparaturi:))

   Adica...:)) practic si teoretic...e o postare mai la misto...nu neaparat ....asa.....k nu am avut ce face....dar e adevarat reducerile sunt aklo:)) existente
.....    Si mai mult ar fi o postare de fete...decii....
                PRACTIC si Mariei ii fac reclama...pomenind-o peste tot...ehh..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu