luni, 14 martie 2011

Yeiii:!!!:x

   In sfarsit pot spune si eu ca:A VENIT PRIMAVARA!!  cu adevarat. pana acum a nins , a batut vantu, dar incepand de joi cam asa plus weekendu:D a fost minunat afara, a fost soare, in parc unii chiar faceau plaja:)) dupa cate am vazut eu, si toata lumea logic a iesit afara prin parcuri peste tot. am asteptat atat de mult primavara si soarele, sa-l mai simt si eu si sa ma bucur de caldura, ma simt mai bine acum cand merg pe strada sa vad oamenii in tricou sau in geci subtiri fara fulare,caciuli,manusi--bleahh....a trecut iarna...
     Este momentul perfect sa iesi cu prietenii afara, in parcuri,dupa scoala in loc sa mergi acasa si sa te uiti la tv.pana si dimineata ne imbracam mai subtire, offf cat am asteptat cu totii acest moment..

mai trebuie doar sa infloreasca pomii, sa iasa ghioceii si sa vedem iarba aiaaa verde...in rest putem spune ca este primavara in adevatul sens al cuvantului....

        Concluziee: Iesitii afaraaa!!!:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu