marți, 22 februarie 2011

Timpul...

    Timpul...stau cateodata si am gandesc...timpul trece imediat..(cateodata)...iar alteori cand vrei tu sa treaca mai repede...parca nu se mai duce odata.....Pur si simplu alearga pe langa noi...si nici nu ne dam seama...azi e marti..bleah..suntem in mijlocul saptamanii...deabea a trecut luni, si orele trec prea greu...deabea astept sa vina iar weekend-u care trece mai repede ca orice....deci...acum e 21:11....cand termin postarea cine stie cat va mai fi:))Si totusi...as vrea sa nu ma mai gandesc la ziua de maine...ci..la prezent, maine va fi o zi grea bla bla...si imi fac griji de pe acum
  Uneori simt ca nu mai am timp pentru mine,sunt prea ocupata si timpul trece prea repede pentru a putea sa le fac pe toate...Off daca s-ar oprii timpul asta,cateodata ...de exemplu deabia am cumparat o carte si pur si simplu nu am timp sa o citesc..sa o savurez:))...am nevoie doar de putina liniste, si timp....

    Am ajuns sa fiu ca un robot...hmm scoala-casa....casa-scoala...inafara weekend-ului...cand ies cu prietenii cu toate ca si alea sunt cateodata pline si nu pot iesii din casa din cauza interminabilelor teme....bla bla....debeaa astept sa vina vacanta sa am si eu putin timp...dar si aia va trece repede ...deci...

Cateodata simt nevoie...sa ma desprind de tot ce e in jurul meu, sa ma deconectez de la tot si sa fiu doar cu mine... si sa fug undeva ..sa ma mai linistesc...pentru o perioada de timp..bineinteles...
      Dar asta e o chestie foarte obositoare...si devine enervanta...aceasi chestie in fiecare zi...altceva deja nu mai stim...



       Timpul zboara.....opriti-lll:)).......
















Hm...acum e 21:29:))...(s-a facut 30:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu