sâmbătă, 16 aprilie 2011

Oare???

    Ai simtit vreodata ca totul se sfarseste acum?? ca pur si simplu pierzi totul intr-un minut, intr-o secunda? cand tot ce credeai ca e frumos se dovedeste a fi doar o iluzie? lumea s-a schimbat, nu mai e asa cum o stiai... 
            oare nu mai sunt ce am fost?oare nu voi mai fi?oare acea dorinta se va indeplini??imi pun mai mereu aceasi dorinta sau alta dar s-a indeplinit pana acum?poate e in zadar...poate nu se va intampla niciodata, nu va fi....nu a fost sa fie...nimanui nu-i pasa. mie de ce mi-ar pasa? prea multe intrebari, prea putine raspunsuri.poate nu le inteleg dar... regret ca-mi pasa desi am incercat sa nu-mi mai pese...nu pot. stau si ma gandesc la trecutul-prezentul-viitorul meu. in trecut--- suparacioasa, indiferenta...prezent-- mie- frica sa nu pierd ce nu am avut niciodata, poate indiferenta uneori,poate la fel ca in trecut ...ce s-a schimbat? faptul ca am inceput sa apreciez ce am si prietenii pe care ii am si ca am de ce sa fiu fericita si in acelasi timp si trista..ce conteaza am inceput sa apreciez lucrurile astea de care in trecut nu imi pasau ...faptul ca acum imi pasa de lucruri si sufar din cauza unora aproape inutile poate. acum imi pasa de liceu si unde vreau sa merg mai departe..in trecut era ceva ce se va intampla si gata...viitor---ce va fii....
         Acum vreau doar sa zambesc:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu